Lurralde turistikoa, marka entzutetsu batekin

Bilboko Guggenheim museoa inflexio eta proiekzio puntutzat izan du hiriak
Bilbo Bizkaiko golkoko paisaiarako eta euskal kulturaren unibertsorako atea da. Bilboko Guggenheim museoa inflexio eta proiekzio puntu izan du hiriak, bere historiaren luze-zabalean bakar eta berezi egiten duten kultura eta nortasun ikurrei eusten jakin izan duen hiriak.
Bilboren hiri marka ere hirigintza eraberritzearen mundu mailako adibide bat da. Atzeraldian zen industria siderurgikoari lotutako iragana atzean utzi du, urbe kosmopolita eta diseinuzkoaren nazioarteko ikur bilakatzeko. Aldaketa hori konpromiso instituzionalak ahalbidetu du, obra enblematiko handien bidez, tartean, mugikortasunari eta garraioari lotutakoekin.
Bizkaia
1.658.858
bisitari 2022an (2019an baino % 2,7 gehiago)
3.244.628
ostatu-gau 2022an (% 1,6ko hazkundea 2019aren aldean)
Euskadi
4.000.000
bisitari 2022an (2019aren aldean, % 10ko hazkundea)
6.442.631
ostatu-gau 2019an (2022an baino % 3,8 gehiago)
Aisialdi nahiz negozio kontuengatik datozen bisitarien kopuruak etengabe gora egin du azken urteetan

41 %
Bisitariak, atzerriko merkatua
59 %
Bisitariak, estatuko merkatua
1,98
Batez besteko egonaldiaren iraupena
Bisitariak, Bizkaian | Ostatu-gauak, Bizkaian | |||
---|---|---|---|---|
urtea | Guztira, estatukoak | Guztira, atzerrikoak | Guztira, estatukoak | Guztira, atzerrikoak |
2014 | 720.635 | 420.197 | 1.372.787 | 816.139 |
2015 | 784.840 | 464.371 | 1.483.307 | 887.216 |
2016 | 842.140 | 499.580 | 1.604.000 | 970.955 |
2017 | 851.184 | 563.276 | 1.593.099 | 1.100.795 |
2018 | 865.589 | 597.752 | 1.664.326 | 1.193.484 |
Var. (%) | +29,6 % | +78,6 % | +40,7 % | +84,8 % |
Atzerriko merkatu igorle nagusiak 2018 (%)
Iturria: Eustaten ETH inkesta. Lanketa propioa. 2018