Lurralde turistikoa, marka entzutetsu batekin

Bilboko Guggenheim museoa inflexio eta proiekzio puntutzat izan du hiriak

Bilbo Bizkaiko golkoko paisaiarako eta euskal kulturaren unibertsorako atea da. Bilboko Guggenheim museoa inflexio eta proiekzio puntu izan du hiriak, bere historiaren luze-zabalean bakar eta berezi egiten duten kultura eta nortasun ikurrei eusten jakin izan duen hiriak.

Bilboren hiri marka ere hirigintza eraberritzearen mundu mailako adibide bat da. Atzeraldian zen industria siderurgikoari lotutako iragana atzean utzi du, urbe kosmopolita eta diseinuzkoaren nazioarteko ikur bilakatzeko. Aldaketa hori konpromiso instituzionalak ahalbidetu du, obra enblematiko handien bidez, tartean, mugikortasunari eta garraioari lotutakoekin.

Bizkaia

1.658.858

bisitari 2022an (2019an baino % 2,7 gehiago)

3.244.628

ostatu-gau 2022an (% 1,6ko hazkundea 2019aren aldean)

Euskadi

4.000.000

bisitari 2022an (2019aren aldean, % 10ko hazkundea)

6.442.631

ostatu-gau 2019an (2022an baino % 3,8 gehiago)

Aisialdi nahiz negozio kontuengatik datozen bisitarien kopuruak etengabe gora egin du azken urteetan

 

41 %

Bisitariak, atzerriko merkatua

59 %

Bisitariak, estatuko merkatua

1,98

Batez besteko egonaldiaren iraupena

Iturria: ETR Survey by Eustat. In-house. 2019
Bisitariak, Bizkaian Ostatu-gauak, Bizkaian
urtea Guztira, estatukoak Guztira, atzerrikoak Guztira, estatukoak Guztira, atzerrikoak
2014 720.635 420.197 1.372.787 816.139
2015 784.840 464.371 1.483.307 887.216
2016 842.140 499.580 1.604.000 970.955
2017 851.184 563.276 1.593.099 1.100.795
2018 865.589 597.752 1.664.326 1.193.484
Var. (%) +29,6 % +78,6 % +40,7 % +84,8 %

Atzerriko merkatu igorle nagusiak 2018 (%)

Iturria: Eustaten ETH inkesta. Lanketa propioa. 2018